Obecny czas to Wto 22:31, 26 Lis 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Nieoficjalne Forum CZATerian Strona Główna
»
Motoryzacja
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Czateria
----------------
Wiadomości
Zloty
Screeny
Humor ;-)
----------------
Dowcipy
FoTy
Linki
"ANTYczateria"
Muzyka
----------------
Mp3
Lista
Sport
----------------
Piłka nożna
Siatkówka
Filmy
----------------
Nowości Kinowe
Recenzje
Książki
----------------
Książki
Gry
----------------
Gry
OGAME
KURNIK
Menagery
Motoryzacja
----------------
Motoryzacja
Luźne ;)
----------------
HydePark
Sondy
Bazar
Administracja
----------------
Pytania
Dział Techniczny
Jeden z Nas
EKIPA
Partnerzy
KOSZ
REGULAMIN
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
great
Wysłany: Czw 14:30, 24 Sie 2006
Temat postu:
takie zdjecia ktore tutaj sa zaprezentowane... to samochody ktore raczej nie sa w zasiegu kazdego.. moze zademonstrujemy jakies bardziej osiagalne?
bo takich tuningow np tigry czy calibry jest mnostwo
Koreek
Wysłany: Sob 12:30, 12 Sie 2006
Temat postu:
Tomek nie potrafi wstawic zdjec<lol2> jak ja....<lol>
Ofca
Wysłany: Sob 7:59, 12 Sie 2006
Temat postu:
Tomek źle jakoś Fotki wstawiłeś bo nie działają
Koreek
Wysłany: Pią 22:13, 11 Sie 2006
Temat postu:
mi tesh...
Ofca
Wysłany: Pią 15:35, 11 Sie 2006
Temat postu:
Jakoś te zdjęcia mi nie wchodzą
tombik
Wysłany: Pią 13:41, 11 Sie 2006
Temat postu: Tuning
TechArt Widebody - atletyczne piękno
Czy można poprawić Porsche? Dla wielu samo to pytanie jest bluźnierstwem. Bo jak można poprawiać coś co dla rzeszy fanów motoryzacji jest ideałem samochodu sportowego? A jednak znajdują się śmiałkowie, którzy podejmują to wyzwanie.
Jednym z nich jest firma TechArt. Od ponad 19 lat przeprowadza ona tuning optyczny i mechaniczny aut marki Porsche. Przyjrzyjmy się nowościom zaprezentowanym przez niemiecką firmę na trwającym właśnie salonie Genewskim.
Pierwsza nowość to Boxster Widebody. Właściwie z Boxstera w tym aucie pozostał jedynie silnik. Karoseria i wnętrze zostały całkowicie przeprojektowane przez inżynierów TechArta. Zacznijmy od nadwozia. Przód i tył wraz z nadkolami urosły aż o 8 cm! Dla kobiety taka kuracja byłaby tragedią, Boxsterowi wyszła na dobre. Parę osób, którym pokazywałem zdjęcia tego samochodu stwierdziło, że to 911 Cabrio po tuningu. Bez komentarza. Monstrualne nadkola spełniają dwie role. Po pierwsze pozwalają lepiej chłodzić przednie hamulce, a z tyłu, dzięki umieszczonym w nich wlotach powietrza, umożliwiają lepszy dopływ powietrza do centralnie umieszczonego silnika. Po drugie usadowiono w nich specjalnie zaprojektowane dla tego modelu, jednoczęściowe aluminiowe 20 calowe felgi obute w opony Continental ContiSportContac o wymiarach 235/30 ZR 20 z przodu i 305/25 ZR 20 z tyłu. Całości zmian stylistycznych dopełniają: przedni zderzak, który został tak zaprojektowany, aby jak najlepiej dociskać przednią oś i zmniejszyć ryzyko niekontrolowanej utraty przyczepności przez auto, oraz tylne dyfuzory.
Oczywiście takie zmiany nadwozia musiały wpłynąć na zawieszenie. Mamy tutaj do czynienia ze specjalną, sportową wersją zawieszenia, wprost z półek TechArta, dzięki któremu auto od jezdni dzieli zaledwie 25 mm. Na życzenie klienta, zawieszenie może być połączone z systemem PASM. Dzięki sportowemu filtrowi powietrza i przeprogramowanej elektronice silnik uzyskuje dodatkowe 15 KM mocy. Wnętrze może być zmienione według dowolnych życzeń klienta. Firma oferuje całkowitą zmianę konstrukcji kokpitu, wymianę siedzeń na sportowe kubły i nową, mniejszą, bardziej poręczną, sportową kierownicę z airbagiem.
Druga nowość to pakiet zmian stylistycznych dla nowego Caymana S. Z przodu do fabrycznego zderzaka dołożono nakładkę, która ma umożliwić jeszcze lepszy docisk przedniej osi do ziemi. Boczne progi ukształtowano pod kątem aerodynamiki. Dostępne są różne rodzaje aluminiowych felg, począwszy od 17-calowych a skończywszy na 20-calowych, takich samych jak w Boxsterze Widebody. Zawieszenie może być obniżone o 25-30 mm i zestrojone z systemem PASM. Silnik na razie pozostaje seryjny, ale szefowie TechArta obiecują, że najdalej w maju będzie również dostępna możliwość tuningu jednostki napędowej.
Coś pięknego
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin